Brev:
Spiser ikke som hun plejer
9. december 2023
Alder:
4 mdr.
Spiser ikke som hun plejer
Hej Helen.
Min datter er nu 4.5 måned gammel og har indtil nu trives på Hipp, som jeg gav hende efter Nan Sensilac, som hun slet ikke trives på. Det har fungeret rigtig godt med hipp, men her for 2 uger siden valgte vi at begynde at give hende grød, også fra Hipp, som hun spiser okay af.
Vi er så stødt på det problem, at jeg har ekstremt svært ved at få hende til at tage imod flasken. Der kan gå rigtig mange timer, og hun græder, fordi hun er sulten, men hver gang jeg prøver give hende vender og drejer hun hovedet, slår til flasken og spytter den ud og bliver endnu mere ked af det. Vi har samme problem om natten. Hun har i nat sovet 12 timer og kun været oppe og drikke 2 gange af 120 ml. Hun græder flere gange, med 3 timers mellemrum, som hun altid har gjort som tegn på sult, men hver gang jeg prøver give hende spytter hun ud og det er en kamp.
Jeg er virkelig bekymret for, at om hun får Nok at spise, jeg oplever i hvert fald at hun spiser EKSTREM mindre end hvad vi har været vant til.
Hun har indtil nu taget rigtig godt på, hun er født 3.2 kg og er oppe på 7 nu.
Hilsen
mor